«DUO»: Бартош Козяк&Магдалена Бoяновіч 2016-05-22 17:00

«DUO»: Бартош Козяк&Магдалена Бoяновіч

  • 22

  • Травня 2016

  • 17:00

  • Сьогодні — 30 березня, четверг, 2017
  • Концертний зал ім. С. Людкевича
  • Абонементи дійсні
  • Квитки продаються у касі філармонії щоденно 11:00 — 19:00

    Каса: (032) 235-89-46

XXXV-й Міжнародний фестиваль музичного мистецтва «Віртуози»
(Львів, 20 травня – 12 червня 2016 р.)

 

Віолончельний дует молодих польських музикантів у Львові презентує вишукану програму із музики європейських композиторів – своєрідний та захопливий екскурс в історію віолончельних дуетів.

Нечасто можна почути сьогодні музику французького композитора і віолончеліста-віртуоза першої половини XVIII сторіччя, Жана-Батиста Бар’єра, але у свій час ним захоплювався сам король. Неперевершене інструментування та знання свого інструмента дозволяли йому майстерно передавати тонку красу емоцій крізь глибокі барви звучання. Представлене однією із шести сонат, піднесене французьке бароко, із впізнаваними італійськими настроями подарує справжню легкість!

Чеський композитор та віолончеліст Давид Поппер, представник іншого часу, а саме кінця XIX сторіччя, проте майстерність і музична обдарованість – риси, що є спільними для великих музикантів. Поппера називали найкращим у Європі виконавцем на струнних інструментах. Його Сюїта тв. 16 для двох віолончелей – це яскравий приклад хитромудрого сплетіння танцювальних мотивів із високоліричними бароковими впливами.

Простота і довершеність музичної форми – саме так лаконічно проте справедливо можна охарактеризувати музику Йозефа Гайдна, визначного австрійського класика у всіх значеннях слова, віолончельний дует якого занурить слухачів у філігранні простори справжньої класичної музики. Так само як Гайдн відомий, як “батько симфонії”, про Жака Оффенбаха здебільшого знають як про автора безлічі опер. Проте він був також прекрасним виконавцем на віолончелі і написав для цього інструменту дві сюїти, одна з яких і прозвучить, показавши своєю харизматичною мелодійністю одну із маловідомих сторін французько-німецького композитора.

Григорій (Ґреґор) П’ятигорський заслужено вважався одним із найкращих віолончелістів свого покоління, покоління ровесників ХХ сторіччя. Свою відданість інструментові від передавав не тільки віртуозною грою, але й власними творами для віолончелі, здебільшого варіаціями на теми знакових для нього композиторів. Варіації на тему Паґаніні Ґреґора П’ятигорського завершать програму Бартоша Козяка і Маґдалени Бояновіч "DUO".