Романтична музика піску 2017-02-14 19:00

Романтична музика піску

  • 14

  • Лютого 2017

  • 19:00

  • Сьогодні — 23 березня, четверг, 2017

  • Концертний зал ім. С. Людкевича
    • Вартість квитків
    • 100-450. Замовлення квитків : 093-274-54-94

    • грн
    • КВИТОК
  • Абонементи недійсні
  • Квитки продаються у касі філармонії щоденно 11:00 — 19:00

    Каса: (032) 235-89-46

Запрошуємо всіх закоханих на пісочну фантазію з оркестром!
Лауреат міжнародного конкурсу з пісочної анімації, Катерина Дзюба буде ілюструвати класичну музику незвичайними картинами, чарівної живописом.
Пісочна анімація – незвичайне мистецтво, повне магічних трансформацій і перетворень. Зі звичайної гірки піску художник створює змінюють одне одного живі картини. На великому екрані під рукою майстра на кілька миттєвостей оживають, змінюючи образи і сюжети, пробуджуючи нашу фантазію і натхнення. Синтез музики і пісочної живопису вийде дуже переконливим і органічним.
Оцінити красу звукових образів класичної музики допоможе Національний ансамбль солістів «Київська камерата» під керуванням лауреата Національної премії України імені Тараса Шевченка, народного артиста України Валерія Олександровича Матюхіна, - один з найвідоміших і високопрофесійних камерних оркестрів на Україні, провідний виконавець камерної музики різних стилів, жанрів і напрямків.
Ще однією родзинкою концерту буде участь в ньому Богдани Півненко - заслуженої артистки України, лауреата міжнародних конкурсів, лауреата національної програми «Нові імена України», яку називають «українською Паганіні в спідниці».
У цей вечір глядачі зможуть почути і побачити:
– Вівальді «Пори року» – безперечний шедевр.
– «Bésame mucho» - пісня на іспанською мовою в жанрі болеро, написана в 1940 році мексиканкою Консуело Веласкес Торрес. Цей твір став одним із найбільш відомих пісень XX століття.
– «Пори року в Буенос-Айресі» – цикл з чотирьох композицій (танго) аргентинського композитора Астора П'яццолли. Пізніше російський композитор Леонід Десятников зробив досить вільну скрипкової транскрипцію (в супроводі струнного оркестру) цього твору і виявив більш очевидно зв'язок між «Часом року» Антоніо Вівальді та «Cuatro Estaciones Porteñas» П’яццолли. Саме цю транскрипцію виконають солісти «Київської камерати» під чарівні пісочний сюжети.